För vi har gått i samma klass i snart ett år, vi har gömt våra.. lalalalalaaaaa

Grillmiddagen har förflutit på bästa sätt och slutade med en hög studenter stod på borden och skrålade för full hals. Hur härligt är livet? Har hunnit få i mig en stor bit supergod kladdkaka hemma hos Edin för att dämpa farten på karusellen i mitt huvud - rödvin och grillad korv visade sig vara en utmärkt kombination! Faktum är att jag faktiskt är lite förvånad över att min stavning fortfarande fungerar!
.
Nu ska jag äta ananas och försöka knåpa ihop en vettig packning för kommande vecka. Hem, hem, HEM!

Kommentarer
Postat av: annika

Jadu Jenny, jag brukar inte heller kunna stava så bra då det är en karusell i mitt huvud :P

2011-04-20 @ 10:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se