funlife

Sen sist har vi ettor på Retail lyckats få helg och jag njuter till fullo av att få basa över all tid på mina egna villkor. Gårdagen bestod först av en totalt mördande statistikföreläsning men styrdes upp av drinkar, liveband och roliga människor under kvällen. Att jag och Cajsa inte har bästa kollen blev tydligt bevisat och vi kunde konstatera att äventyr alltid är lika roligt!
.
Idag har det varit häng på sveavägen, plugg/lunch/prat på cafe och en härligt vinglig cykeltur hem i total blåst. Har hunnit shoppa massa saker för lite pengar och dessutom fått reda på att mitt sommarjobb gått i konkurs. Hur lyckat? Nu drar jag i alla mina kontakttrådar och bara gudarna vet var jag kommer tillbringa juni-juli-augusti. Håll era tummar i alla fall, jag väntar på viktiga mail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se