take the chance with me

Idag har jag gjort allt och ingenting. Tog världens längsta sovmorgon och när jag sen efter mångt och mycket tyckte att det var tid att kliva upp ringde jag mamma och hade lååångt fint samtal. Bokade min biljett hem över påsk också; mellan den 19onde och 26:e får alla ni där hemma få dras med en sprallig Norrtäljebrud. Woop woop!
.
Annat som lyckats sysselsätta mig denna söndag har varit plugg, kaffedrickande, prat, cv-skrivande på engelska, hårdbröd med senap och skinka (!), städning, disk, promenad, ett flertal mail, handling, te, t-shirtdesnignande och ännu mera plugg. Och ÄNDÅ har det varit sjukt lugnt och det var galet vårväder ute!
.
Avslutar kvällen med en dusch, ny hudkräm som luktar mums och varm mjölk med honung. Mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se