GOOD

Det är HELT SJUKT hur mycket snö det har kommit här och ibland undrar jag vilken värld Stockholm har bott i fram tills nu - hur kan inte bussarna ha vinterdäck? Trots att jag varit strandsatt och på vift sedan igår natt har så har helgen fått en världsbra start. Förfesten med klassen var klockren och puben på handels likaså.
.
Idag startades dagen med världens godaste frukost för att sedan fortsätta på Handelsdagarna, på mysigt café och sedan på stan där jag tillslut slog slag i saken och började dissa alla svarta plagg. Min garderob ska bli färgglad igen och jag tänker ha vårkänslor även om världen för tillfället är vit. Klockan 20 började äntligen bussarna gå hem igen och det var sjukt skönt att kunna hoppa ur gårdagens festblåsa.. (A) Nu ska jag sova, fastän det är fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se