i'm that kind of girl

Jag vet inte hur smart det egentligen var att göra en impulsuppsägning av lägenheten förra veckan, men på onsdag ska jag spana på ett nytt krypin och var detta leder vet vi inte än. Förhoppningsvis slutar jag i alla fall några hundralappar rikare i månaden! ... Och det råkar ju finnas huuur mycket som helst att göra av ett sådant tillskott i kassan.
.
Efter lite extra helg tar arbetsveckan fart i morgon och inom ett ögonblick är helgen här igen. Har jag sagt att den kommer bli kalasbra? Totalt tre brudar ska gästa mitt cribb och det finns en hög med fina saker på listan över saker att göra. PeppPeppPepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se