nike.rönnisch.adidas.reebok. och så vidare.

Är det bara jag som lagt märke till den otroliga färgblandningen som finns på ett gym? Allra helst i gruppträningssalarna där man nästan kan ana en liten tävling mellan deltagarna;
.
Vems tröja lyser egentligen mest? Vem ser mest hurtig ut? Och VEM har matchat både skor, byxa och tröja (gärna svettbandet med) på bästa sätt?
.
Jag är själv ett typexempel på en sådan som tror att ett par nya träningsbrallor kommer göra underverk med motivationen (fast mina träningskläder sjunger för tillfället verkligen på sista versen..) och var senast idag ute på jakt efter ett par nya skor. Som så klart var för dyra, mina gamla smutsiga dojor får räcka tills jag blir rik och motivationen får sköta sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se