whitetrash

Idag har jag unnat mig inget mindre än 16 nya galgar. Med fingrar kallare än is cyklade jag hem med mitt kap (plus massa mat) och funderade på hur gammal man egentligen måste vara innan man lär sig att klä sig ordentligt? Hur som helst, nu finns det inte längre någon ursäkt för att INTE stryka de tvättade kläderna som ligger i en fullproppad ikea-påse.. och det är ju ganska bra..
.
Sitter för tillfället här och försöker fundera ut någon fin ursäkt för att inte plugga sista stunden innan sovdags. Det finns ingen förutom att baka bröd, så det är precis vad jag pysslar med. Och löser statistikuppgifter samtidigt så klart - simultanförmågan på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se