för alla tillfällen när du vill men inte kan.

Sådärja. Från världens härligaste och ledigaste vecka flög jag i förmiddags rakt in i den hårda väggen "verkligheten". Plötsligt insåg vi alla i klassen hur äckligt fulla kalendrarna visade sig vara de kommande veckorna, ansikten bleknade en aning och vi har kickat igång en hel massa nytt.
.
MEN, jag är ändå sjukt taggad på en aktiv vår där både huvudet och kroppen lär få arbeta. Det har varit en otroligt lång måndag och detta är de första sekunderna jag faktiskt sitter ned avslappnat under hela dagen. I ett härligt matkoma dessutom - mitt nya liv har ju börjat. (Tomatpasta är något jag rekommenderar!). Nu ska jag däcka framför tv:n och invänta kvällens finbesök. Catch up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se