springburger

Lyriska över att sol och värme återkommit till Norrtäljeskogarna har det mest varit skinnjackor och solglasögon som vandrat omkring på skolan under dagen. Vi passade även på att inviga grillen - hamburgare, kabanosskorvar, cider, öl och vin har konsumerats till middag med skön musik i bakgrunden. Äntligen kändes livet som det borde kännas under våren. Alla tummar hålls för en fortsättning i samma stil. (speciellt på Valborg).
.
Och nu, när jag skolkat tillräckligt länge från allt ansvar, ska boken plockas upp och jag nöjer mig med att se de sista solstrålarna från mitt fönster.
.
.
.

(och jag är inte fotograf till dessa bilder - facebook är en ypperlig källa till andras (lite bättre) mobilkameror... hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se