visdomsord från ungdom

Har upptäckt att en av mina svagheter är att hålla fokus på det jag verkligen vill. Det är så lätt att lockas på sidospår av erbjudanden och möjligheter som verkar rätt eller lockande för stunden - bara för att sedan inse att det inte alls var detta du ville göra (egentligen). Och sen kan man såklart även upptäcka att det var precis vad man ville, bara en väg. Vill i alla fall be om ursäkt till alla som får lyssna på mitt förvirrade, impulsiva babbel titt som tätt - men ni ska veta att jag är superglad att ha er. Ni funkar lite som plogpinnarna längs vägarna på vintern, hjälper mig att inte trilla ned i diket. Massa kärlek och pluspoäng till världens bästa.
.
I morgon ska jag klippa mig och ingen vet hur det kommer sluta. Ska sova på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se