Black Diamond Bay

Börjar som smått inse att jag inte alls är särskilt duktig på att "ta det lugnt". De lugna helgerna tenderar alltid att vara fulla av aktiviteter och jag har inte alls hunnit andas lika många andetag som planerat. Eller sovit tillräckligt många timmar.

Fast kan inte riktigt klaga iallafall. Fredag bjussade på ett pang-julbord på skolan med fina människor och väldans god mat, en spännande bussresa hem genom mörka skogar och sedan nattligt häng med te, pepparkakor och världsliga diskussioner. Lördag befann jag mig i koma hela förmiddagen, badade länge och varmt, drack kaffe och fick sedan hänga med på världens mysigaste kväll med Cajsas familj. Julkonsert med Anna Sahlin, The Moniker & CO åtföljdes av tapasmiddag på en lagomt mörk och spansk restaurang. Tipp topp, tipp topp.
 
Och denna söndag? Det är andra advent, jag har pratat med mamma, dricker kaffe och tittar på surffilmer. Försöker förbereda en presentation för Åhléns styrelse också - det går sådär. Bob Dylan i högtalarna gör att huvudet är mer koncentrerat på musiken än på datorskärmen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se