Fredag den 13:onde.

Till och med i drömmen var jag så trött att jag föll ihop innanför dörren i trapphuset efter att ha handlat och det var helt omöjligt att kliva upp för gå de sista metrarna till min lägenhet. Ni vet när benen är som spagetti och resten av kroppen helt lealös? Sjukt verkligt - och underbart skönt att känna hur energin faktiskt återvänt lite när man till slut vaknar. (Unnade mig en sovmorgon)
.
Försöker göra något vettigt tillsammans med min kaffekopp och mitt anteckningsblock. Det är tur att det handlar rätt mycket om psykologi (jag tycker om psykologi) men jag misstänker att hjärnan snart behöver luft. Och sen? Fredagsmingel!
.

OCH! En av mina favoriter flyttar till Stockholm idag. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se