Live Tomorrow

Okej. Det som känns lite positivt i mitt liv just nu är: Jobbmingel på Plaza imorgon, bortgjord tenta på tisdag och sist; El gran final på onsdag: halvtidssittning (fattar ni att jag gått halva utbildngen eller?!?!) där festen ska avslutas på Whiteroom. Wohouu glamoouur. Har även fått äran att tillsammans med Helene och Mick leka runt som toastmaster - vi ser hur det går (kan bara gå bra).
.
Hjärnan känns annars som en smet. Kvällen ska avslutas med nyinköpt ansiktsmask och de gamla sommarminnena som jag och min lögdeåtjej nyss haft nostalgiprat om. Femton år gamla med moped och massa lediga veckor, hur bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se