NI är BRA!

Insåg just att det finns internet på bussen från Arlanda (tekniken går bevisligen framåt) och jag tänkte passa på att berätta att resan gick fint. Snart hemma på mina 28 kvadrat - dock i en del av landet som inte alls blivit välsignat med fin vit snö. Så typiskt. Eftersom jag har en ny och fin dunjacka att strutta runt i hoppas jag dock att det åtminstone finns lite kyla i morgon.
.
Blir åksjuk av att skriva, så, innan jag stänger datorn, tänkte jag tacka alla inblandade för världens finaste lov. Så lyxigt att vara hemma så länge (även om tiden som vanligt inte riktigt räcker till) och mamma och pappa har varit sjukt bra på att skämma bort sin (egentligen lite för gamla) dotter. TACK. Och alla som gjort uppesittarkvällen, julafton, juldagen, filmkvällar, middagar, nyår, nyårsdagen, O´learys, farmorkaffe, promenader etc  etc så bra. Lång lista. Puss till er.

Kommentarer
Postat av: bäckman

Vill gärna besöka dina 28 kvadrat någon dag snart när jag kommer tillbaks till norris!

2012-01-09 @ 09:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se