Biarritz calling

Det finns en liten chans att jag faktiskt forvandlas till en blackfisk efter gardgens middag - OTROLIGT gott och otroligt stora portioner. (fast vi rakade ju ocksa bestalla en huvudratt till forratt...)

Har ar sa galet coolt och bra i alla fall. Traffar varldens skonaste manniskor och har sa himla roligt - att resa sjalv gor att du... tar for dig och lever i nuet pa ett helt annat satt an vanligt. Ser manniskor och pratar med dem; Personer pa taget, butiksbetradet i butiken, den gamla gubben pa parkbanken (som pratade franska oavbrutet i 20 minuter, fastan jag vanligt forklarat att jag tyvarr inte forstod...haha) eller killen i biljettluckan. Sedan bor jag ju aven hos okanda manniskor - vilket ar sa haftigt. Kommer nog hem med magrutor efter alla skratt och sa manga fler tankar/idéer efter allt man pratat om. GRYMT. Ni kanske redan raknat ut att jag garna skulle stanna lite langre..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se