Har jag sagt att jag kan flyga?

Börjar känna pirret i magen nu. Ni vet den där peppen som sakta smyger sig på - fastän man egentligen är (skit)nervös. Har värmt upp med kanske världens bästa tisdagskväll (korvstroganoff, longboard, film och B&J:s) och insåg för en stund sedan att det inte ens är lönt att jag försöker hinna sova. Så, har nu duschat och parkerat mig i soffan hemma hos Dogge. Om drygt en timme börjar färden mot flygplatsen, och klockan 07.00 lyfter planet.  
 
Och veckans plan? Den inkluderar (förutom sol, surf, bad och värme) en fransman, en svenska och en egyptier. Förhoppningsvis en rätt skön blandning att börja med, ska försöka hålla er uppdaterade här så mycket jag kan och hinner (min egen dator stannar hemma), annars hörs vi igen när jag är åter på svensk mark!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du bytt nr eller är du bara okontaktbar ;) ha så kul på resan! Puss

2012-07-18 @ 19:13:40
URL: http://malineriiksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se