Cirkeln ska slutas.

Har haft en välbehövlig paus i analysprojektet, hälsat på L´Oréals huvudkontor och fått ett nytt (kreativt!!) uppdrag att sätta tänderna i. Än mer att sätta i kalendern - men denna grej känns ju i alla fall sjukt kul. Och "fri".Skönt, kanske kan sova utan ont i magen inatt.
 
Lagar nu tjockpannkaka, kokar kaffe och skriver analys på samma gång - allt med nyaste topplistan på högsta volym i högtalarna. För en stund sedan spelades Magnus Ugglas låt från Så mycket bättre och helt plötsligt blev jag dels medveten om att man faktiskt inte får klaga på livet. Egentligen. Även om tröttheten ibland slår ut alla huvudets funktioner och samtliga av kroppens muskler. Senaste året (mer eller mindre) har det i alla fall för mig blivit tydligt att allt kan förändras så fort - hur människor kommer och går. Är din vän eller fiende. Är friska eller sjuka. En tanke som både kan vara rätt deppig - och ändå rätt så fin. För livet går vidare, och slutet är även början på en fortsättning.
 
Och... den här bilden visar på ett sätt båda sidor? (vilken var vad jag egentligen ville visa).
Bästa, finaste, starkaste mamma och tusen, tusen känslor.
 
jag älskar dig.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Finaste gulligaste flickan min <3

2012-11-15 @ 07:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se